Home » Prikkel de koopknop

Prikkel de koopknop

9200000007162486Internet of niet: de winkel in het straatbeeld zal altijd blijven bestaan. Maar de spelregels veranderen wel in een rap tempo. De consument heeft hoge eisen en weinig tijd. Winkelen moet vooral relevant zijn en weer een feestje worden. Aan de retailer de taak om dat te bieden en de slingers op te hangen. Consumenten blijken zeer goed te prikkelen en zelfs een zogeheten koopknop te bezitten. Verleiden, verkopen en verbinden, daar gaat Prikkel de Koopknop over. Zodat je omzet kunt blijven omarmen. Ook in deze concurrerende markt.

Alles komt aan bod: van klant en concept, tot retailstyling en retailmerchandise, en auteur Carin Frijters legt duidelijk uit wat de wenselijke stappen zijn. Met veel inspirerende voorbeelden en nieuwe tactieken om de consument te prikkelen, door de juiste inzet van retailtechnologie, instore communicatie, licht, kleur, geluid en geur.

Theorie en praktijk vullen elkaar aan, experts geven hun visie in praktijkcases, beelden laten ‘zien’ hoe de winkel van de toekomst eruit moet zien. De lezer vindt handige tips die hij snel kan doorvoeren, maar ook meer complexe strategieën die enige voorbereiding vragen. Aan het woord komen Philips Retail Lighting, Philips Retail Solutions, Materia, Wincor Nixdorf, PPG Industries, Trendslator, Sizzer, Annindrya, Stivo Retail Trainingen, Branddoctors, MoodMedia en GfK. Het boek is aanstekelijk en inspirerend geschreven, en prikkelt de lezer om snel aan de slag te gaan.

Dit retailboek met een voorwoord van René Repko is geschreven voor retailers, formulemanagers, marketingmanagers, fabrikanten, stylisten, merchandisers, ontwerpers en eigenlijk voor iedereen met een passie voor retail en zich bewust is van de noodzaak om te veranderen.

Auteur Carin Frijters is geboren en getogen achter een toonbank en heeft ruim 25 jaar retailervaring. Zij is oprichter van CF retail. Dit retailadviesbureau inspireert en bouwt samen met de retailers onderscheidende winkelconcepten.

AuteurCarin Frijters
UitgeverCF retail advies
UitvoeringGeïllustreerd, 256 pagina’s
ISBN13978 908 195 110 4
Jaar publicatie2012
Prijs€ 39,00

Bestel dit boek bij bol.com