Verwacht in het boek ‘Ondernemerslessen van een InternetCowboy’ geen zware theorieën, ingewikkelde modellen, uitgebreide onderzoeken en ingewikkelde grafieken. Daar is Ronnie Overgoor niet zo van. Hij beschikt slechts over zijn eigen ervaringen uit zijn dagelijkse praktijk. Er zijn niet zo gek veel mensen die in de achtbaan hebben gezeten in die begintijd van internet. Ronnie Overgoor heeft daar in die paar jaar als ondernemer misschien wel meer ervaring opgedaan dan sommigen mensen tijdens hun hele carrière.
Ronnie Overgoor deelt zijn ervaringen graag met zijn lezers: “Ik vind het zonde om de lessen voor mezelf te houden.” De lessen zijn onderverdeeld in 3 hoofdstukken: Middelen en Tools, Kennis en Communicatie, Mensen.
Met een voorwoord van Annemarie van Gaal en Hans Wiegel.
Auteur | Ronnie Overgoor |
Uitvoering | Paperback, 116 pagina’s |
ISBN13 | 978 907 605 128 4 |
Jaar publicatie | 2011 |
Prijs | € 19,45 |
Bestel dit boek bij bol.com |