In Dat gaat nooit lukken onthult Marc Randolph de methoden die hij heeft ontwikkeld om mensen te laten bereiken wat ze willen en hoe die vaardigheden kunnen inzetten.
Dat gaat nooit lukken is de origin story van Netflix, een van de meest geliefde en iconische bedrijven ter wereld. Medeoprichter Marc Randolph onthult de methoden die hij heeft ontwikkeld om mensen te laten bereiken wat ze willen. Methoden die iedereen kan leren, in zaken en in het leven.
Randolph gebruikt kennis en vaardigheden uit een zeer specifieke wereld – start-ups uit Silicon Valley – en past die toe in het dagelijks leven. Hij biedt concrete, uitvoerbare stappen en specifieke hulpmiddelen om lezers van alle achtergronden en levensniveaus te helpen hun droom te verwezenlijken.
Er is een methode voor succes, zowel in het bedrijfsleven als in het dagelijks leven. Randolph laat de lezer zien hoe krachtige Silicon Valley-technieken kunnen worden gebruikt om te ontwrichten, te innoveren of gewoon om iets nieuws te proberen. Of je nu ondernemer bent, bedrijfsinnovator of gewoon iemand met een droom.
De auteur geef een uniek kijkje achter de schermen van Netflix, een van de bekendste bedrijven ter wereld, met meer dan 125 miljoen abonnees. Het ontstond tijdens een carpoolgesprek en is uitgegroeid tot een bedrijf dat de entertainmentindustrie en de manier waarop we media consumeren voorgoed heeft veranderd.
Titel | Dat gaat nooit lukken |
Auteur | Marc Randolph |
Uitgever | Luitingh-Sijthoff |
Uitvoering | Paperback, 368 pagina’s |
EAN | 9789024587025 |
Jaar publicatie | 2019 |
Prijs | € 20,99 |
Bestel dit boek bij bol.com |