» » » Creatieve offline manieren om je bedrijfspand te promoten

Creatieve offline manieren om je bedrijfspand te promoten

Geplaatst in: promotie & reclame | 0

Veel ondernemers promoten hun bedrijf online. Met de juiste online promotiemiddelen kun je jouw bedrijf goed op de kaart zetten, maar dit betekent zeker niet dat offline reclame niet meer werkt. Met de juiste offline communicatiemiddelen kun je jouw bedrijf – en in het specifiek je bedrijfspand – namelijk zeer effectief aan je doelgroep presenteren. Hoe je dit doet, lees je in dit artikel.

Vlaggenmasten

Er zijn diverse manieren om voorbijgangers duidelijk te laten zien waar jouw bedrijf gevestigd is. Wil je jouw bedrijfspand op een creatieve manier promoten? Laat dan vlaggen bedrukken. Vlaggen vallen niet alleen lekker op, maar zien er bovendien professioneel en representatief uit. Zet je jouw bedrijfspand op de kaart met de vlaggenmasten van Limeta, dan denkt je doelgroep direct dat je een grote, professionele en betrouwbare organisatie promoot. Ook als het om een kleine winkel of zelfs een eenmanszaak gaat.

Reclameborden en bewegwijzering

Je kunt je bedrijfspand lokaal ook promoten met reclameborden en bewegwijzering. Een bedrijf dat dit erg slim doet, is fastfoodketen McDonald’s. In de buurt van iedere McDonald’s vestiging worden reclameborden geplaatst. Op deze borden zie je precies hoe ver je moet rijden om de dichtstbijzijnde vestiging te bereiken en welke route je precies moet volgen.

Het is misschien wat overdreven om de strategie van McDonald’s over te nemen als het om lokale reclame gaat. Wel kun je enkele subtiele reclameborden laten maken om jouw bedrijf in de omgeving te promoten. Zelfs met kleine en subtiele reclameborden – die helemaal niet veel hoeven te kosten – kun je jouw bedrijf zeer effectief op de kaart zetten in je directe omgeving.

Banners

Deel je jouw bedrijfspand met enkele andere ondernemers? Dan kun je jouw bedrijf niet alleen in de directe omgeving, maar ook ín het bedrijfspand promoten. Dit doe je met een of meerdere professionele banners in de gemeenschappelijke ruimtes van het gedeelde bedrijfspand. Een banner is niet duur, maar kan op de juiste plek en met het juiste ontwerp wel veel mensen bereiken.

Zet bijvoorbeeld een banner bij de deur om aan te geven dat jouw bedrijf in het pand gevestigd is. Of plaats een banner in de wachtruimte, waar bezoekers van andere bedrijven op hun afspraken wachten. De bezoekers hebben hier alle tijd om jouw banner eens goed te bekijken.

Deel dit artikel: