In 2004 verscheen ‘Calimeromarketing, waar kleine bedrijven groot in kunnen zijn’ en in 2009 ‘Calimeromarketing 2.0, de nieuwe marketing filosofie voor kleine ondernemers, freelancers en zzpers’. Met deze boeken wil ondernemer Karen Romme kleine ondernemers laten zien hoe sterk hun positie is ten opzichte van grotere concurrenten. En ze wil laten zien dat een beperkt budget geen bezwaar hoeft te zijn voor effectieve marketing. Zeker in het digitale tijdperk. Lang niet alle ondernemers lezen boeken. Daarom heeft ze voor alle niet-lezers haar gedachtegoed samengevat in een handzaam boekje.
Behoor jij tot de groep nietboekenlezers, dan kun je met dit boekje in ongeveer één uur kennismaken met de tien spelregels van Calimeromarketing in het 2.0 tijdperk. En er vervolgens je voordeel mee doen. Karen Romme (1965) werkt sinds 1998 aan het ondernemender maken van Nederland. Ze heeft een multimedia-uitgeverij, is een veelgevraagd spreker en schrijft wekelijks een column voor Het Financieele Dagblad. Ze schreef acht boeken, waarvan de bestsellers over Calimeromarketing (2.0), met ruim 30.000 verkochte exemplaren, de bekendste zijn.
Auteur | Karen Romme |
Uitvoering | ePub zonder DRM, 22 Mb |
ISBN13 | 978 905 972 501 0 |
Jaar publicatie | 2011 |
Prijs | € 3,99 |