Home » Kleertjes.com wint Thuiswinkel Award voor Beste Webwinkel 2013

Kleertjes.com wint Thuiswinkel Award voor Beste Webwinkel 2013

kleertjes.comKleertjes.com heeft de Thuiswinkel Award 2013 gewonnen in de categorie Baby & Kind. Kleertjes.com was dit jaar samen met Marktplaats.nl en HEMA genomineerd in dezelfde categorie maar wist de twee grote collega bedrijven achter zich te laten. Consumenten konden in februari hun stem en beoordeling uitbrengen op hun favoriete webwinkel. Aan de hand van het aantal behaalde stemmen werd kleertjes.com genomineerd voor de Publieksprijzen XL (jaaromzet hoger dan 5 miljoen euro). De kwaliteit van de klant-beoordelingen is vervolgens doorslaggevend om als winnaar uit de bus te komen.

Dat is enigszins opmerkelijk omdat nog onlangs kleertjes.com onder vuur lag vanwege de verkoop van kleding met (echt) bont. Kennelijk telde dat niet zwaar mee, zodat Joan van Ee blij -en heel spontaan natuurlijk- kon reageren: ‘Wat een feestelijke start van ons jubileumjaar, kleertjes.com bestaat dit jaar 10 jaar. Onze doelstelling om elke bestelling een feestje voor de klant te laten zijn, wordt hierdoor bevestigd. Wij blijven elke dag werken aan het optimaliseren van onze website, het assortiment en de service. De klant neemt dit waar en blijft daardoor als vaste klant terugkomen in onze winkel. Het winnen van de Award zorgt ook zeker voor extra motivatie binnen kleertjes.com. Wij zien leuke kansen om het online marktleiderschap in Baby & Kind segment verder uit te bouwen.